true

ویژه های خبری

true
    امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دشتستان بزرگ: بسیاری از هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه کریم در اینستاگرام خواهان حضور دوباره‌اش در این تیم شدند، با این حال انصاری‌فرد که جدایی‌اش از آاک قطعی شده به‌خاطر همسر یونانی‌اش ترجیح می‌دهد در یونان دنبال تیم جدید باشد

به گزارش دشتستان بزرگ؛ پرسپولیس همچنان به‌دنبال تقویت خود در فاز تهاجمی و جذب مهاجم است و با وجود اینکه گفته می‌شد حداقل یک و حداکثر دو مهاجم خارجی به این تیم ملحق می‌شوند، اما همچنان خبری نشده و شواهد نشان می‌دهد حضور کاسیانوی برزیلی هم در این تیم منتفی شده است. در این بین جذب مهاجم داخلی هم یکی از گزینه‌های قرمزهاست و با وجود اینکه منابع نزدیک به گل‌محمدی پیش از این تاکید داشتند که او علاقه‌ای به جذب کریم انصاری‌فرد ندارد، اما بار دیگر این مهاجم باتجربه به پرسپولیس لینک شده است.

بسیاری از هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه کریم در اینستاگرام خواهان حضور دوباره‌اش در این تیم شدند، با این حال انصاری‌فرد که جدایی‌اش از آاک قطعی شده به‌خاطر همسر یونانی‌اش ترجیح می‌دهد در یونان دنبال تیم جدید باشد و بازگشتش به لیگ ایران تنها در حالتی اتفاق می‌افتد که تیمی در لیگ یونان خواهانش نباشد. می‌گویند تراکتور هم یکی از تیم‌های داخلی است که به او پیشنهاد داده است.

منبع: فرهیختگان

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ajax-loader