ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
---|---|---|---|---|---|---|
« بهمن | ||||||
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 |
- ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
- بدون دیدگاه
دشتستان بزرگ : سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، از شعب یک و دو بوشهر بازدید و با بیمه شدگان و همکاران این شعبه گفتگو کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و نحوه اجرای طرح( ۳۰۷۰) قرار گرفت .
به گزارش دشتستان بزرگ به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، عباس دیری در این بازدید با تأکید بر صیانت از حقوق شهروندان و مراجعین، بر ضرورت آموزش برای همه همکاران در شعب اشاره و خاطر نشان کرد: لازم است ، همکاران با آموزش اطلاعات کافی داشته باشند تا با طیب خاطر به شرکای اجتماعی خدمات ارائه کنند.
دیری در دیدار با همکاران شعب یک و دو بوشهر، با اشاره به ضرورت توسعه خدمات غیرحضوری در شرایط شیوع کرونا، گفت: شرایط حاکم بر جامعه با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم اجرای سیاستهای دولت در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، سازمان تامین اجتماعی را بر آن داشت تا خدمات الکترونیکی خود را برای آرامش و رفاه شرکای اجتماعی و جلوگیری از شیوع کرونا توسعه و گسترش دهد که اجرای طرح ۳۰۷۰ نیز به همین منظور اجرایی شده است و بر اساس آن سازمان ۳۰ نوع خدمت خود را تا پایان بهمن ماه غیرحضوری و الکترونیکی می کند.
وی استقرار طرح ۳۰۷۰ را منشا تحولات بسیاری در سطح این سازمان و در نزد مخاطبان آن دانست و عنوان کرد: هرچه همکاران در این طرح ، موفقتر عمل کنند، چشمانداز و آینده درخشانتری پیش روی کارکنان و مخاطبان بهمراه خواهد داشت.
دیری با تاکید بر اهمیت اجرای بهینه و به موقع طرحهای معرفی شده و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مراجعین و جامعه بیمه شدگان سازمان، نقش مشاوران در راهبری و هدایت امور طرح ۳۰۷۰ در شعب را بسیار اثرگذار و تعیینکننده توصیف کرد و گفت: شناساندن طرح، اطلاع رسانی مستمر و جامع، تلاش بی وقفه کارکنان سازمان و استفاده از نیروهای آموزش دیده و با انگیزه به منظور راهنمایی مراجعه کنندگان، لازمه موفقیت این طرح خواهد بود.
وی خاطر نشان ساخت: با توسعه خدمات غیرحضوری، کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران در هر زمان و مکانی می توانند خدمات مورد نیاز خود را به آسانی دریافت کننند .
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، اظهار کرد: امروز در عصر ارتباطات هستیم و باید از این امر، از ظرفیتهایی که دیده می شود به این واسطه در بهبود خدماترسانی به مردم استفاده کنیم. .
وی بیان کرد: یکی از امکاناتی که به واسطه فناوریهای روز به وجود آمده است، طرحهای الکترونیکی و غیرحضوری که باعث کاهش هزینهها برای سازمانها و نهادها، ارتقای خدماترسانی به اربابرجوع و همچنین کاهش اتلاف وقت آنهاست.
سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی بوشهر خاطرنشان کرد: در این طرح میتوانیم با خدمترسانی بهتر باعث رضایت بیمهشدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران شویم و همچنین این امر باعث تمرکز کارکنان سازمان برای انجام دیگر امور اجرایی خواهد شد.
وی ادامه داد : امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح به وظیفه اصلی خود یعنی خدمت به مردم عمل کنیم.
دیدگاه ها